ULUBIONE LINKI

czwartek, 18 lutego 2016

Kombinezon!

   Dlaczego kombinezon.....
      to moja szybka odpowiedź na wyjście bez rutyny, oryginalność, kobiecość -  wbrew subiektywnym domysłom, świetny prosty krój oraz genialne, szerokie nogawki - szwedy.
    Jeśli miałabym wybrać ponownie, dzisiaj zdania nie zmieniam......ale jutro mogłabym postawić na bordowy kombinezon Figl M397:).
    Kiedyś niedoceniany....teraz marki się prześcigają...a może beżowy model SAF 70-6...........






Kombinezon: Tutaj, buty: Venezia, zegarek: Festina, bransoletka: Oroton, torba: Aldo.


11 komentarzy:

  1. Odważny kolor kombinezonu. Super wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję:)).
    ....jakiś czas temu pewnie przeszłabym obojętnie, a teraz lubię pobawić się kolorem...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, wspaniały blog! Podziwiam! Zapraszam do mnie: http://mademoiselleeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten kombinezon, jest w moim ulubionym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo:).
    Są różne odmiany czerwieni, mi najbliższa - malinowa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Znowu Nie Mam sie do czego przyczepic Klasa!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ps jak dla mnie model bezowy:):):):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj.....bordowy również klasyk:)))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam kombinezony :) A nie jest prosto dopasować idealny kombinezon do sylwetki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie....każda sylwetka jest inna, myślę, że warto podkreślać własną indywidualność!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń